Belépés
Webmail
E-mail cím:



Jelszó:







Statisztika
  • Látogatottság:1,182,187
  • Egyedi látogatók:31,660

Hogy miért Ducati?

De a Ducati igazából nem is mint motor fog meg, hanem mint jelenség. Elpusztulok a hangjától, az egyetlen motor, aminek elnézem, ha kifurkálják a kipufogóját, s tudom, hogy kivagyi csávók sokszor megreszelgetik a kuplungkosarát, hogy hangosabban csörömpöljön a pirosnál, de még ez a tulokság is tetszik valahol. Még valahol a lelkem mélyén azt is elfogadom, hogy kenős tömítéssel van összerakva a motorja, ami az esetek nagy részében már a gyárban sem sikerült valami jól, hogy húszezrenként vagy kétévente vezérműszíjat kell rajta cserélni, hogy eszi a gumikat, és tervezésekor elfelejtették, hogy még egy motornak sem árt, ha legalább egy kicsit el lehet fordítani a kormányát az egyenesből. Ez nem motor, ez inkább egy profi színpadi szereplés, és ugyanúgy, ahogy én lent ülök a nézőtéren, Alföldi Róbert meg ott fent tekeri ki a valóságot a sarkaiból a fényben, nekem Ducati és motorosa egy másik dimenzióban létezik, amibe valamilyen furcsa képességből fakadóan átlátunk, mi, halandók, a nézőtérről. Nyilván nincs így, de vannak rózsaszín foltok az agyamban, amit egyszerűen nem fújt még szét az élet. És röhögök miattuk magamon is, pláne, ha belegondolok, hogy pár százezer forint elköltése után én lehetnék Alföldi Róbert ezeken a deszkákon. Csak sajnos belőlem jó eséllyel hiányzik hozzá a tehetség és a tudás, tehát előre sejtem - szánalmas lenne a produkcióm.

Csikós Zsolt tollából
Totalbike